kanały zdalne do kontaktu z Urzędem Skarbowym

Kanały zdalne są ważne dla klienta, ponieważ:

  • oferują wiele rozwiązań, z których klient może skorzystać w domu, bez wizyty w urzędzie.
  • usługi zdalne są dostępne 24/7.
  • Na stronie podatki.gov.pl klient znajdzie:

–  szczegółowe informacje o poszczególnych podatkach;

–  informacje o obowiązkach podatkowych;

–  formularze deklaracji oraz innych dokumentów;

–  kalkulatory rozliczeń podatkowych;

–  konkretne przykłady z wyjaśnieniami oraz wyliczeniami;

–  opis załatwiania poszczególnych spraw;

–  komunikaty techniczne informujące o pracach serwisowych i utrudnieniach w   naszych serwisach;

– przekierowanie do usługi Umów wizytę w urzędzie skarbowym, serwisu e-Urząd   Skarbowy.

Jakie najważniejsze rozwiązania oferujemy klientom w kanałach zdalnych?

Strona www.podatki.gov.pl to kompendium wiedzy dla klientów.

  1. Strona kieruje do e-US oraz usługi Umów wizytę, która pozwala klientowi wybrać dogodny termin wizyty w dowolnym urzędzie skarbowym.
  1. W ramach serwisu e-US dostępne są m.in.:
  • e-Korespondencja pozwala na dwustronną komunikację KAS z jej klientami, co     umożliwia załatwienie szerokiego katalogu spraw online.
  • Zaświadczenia wydawane na wniosek złożony przez e-US nie podlegają opłacie

skarbowej. Dotyczy to również wniosków skierowanych do obsługi manualnej

i wniosków złożonych z wykorzystaniem pisma ogólnego.

  • Konto organizacji, które umożliwia organizacjom korzystanie z usług e-US.
  • W usłudze Twój e-PIT na klientów czeka zeznanie podatkowe uzupełnione o dane

zgromadzone przez administrację skarbową.